giovedì 13 ottobre 2011

Waiting for tonight...

Sono tornata in ufficio, ma per poco, e aspetto che le altre mie colleghe/amiche arrivino, mentre altre sono ancora qua a lavorare, perchè stasera andiamo a festeggiare (finalmente) il compleanno di una di noi che due settimane fa ha fatto 40 anni (ma non li dimostra).


Andiamo a mangiare in questo locale, ma non ho idea di come sia per il momento...


Ad ogni modo cercherò di documentare il più possibile sia della serata che del luogo.


Volevo ringraziare BisMamma per il suo commento! Sono tutta felice e cerco di non saltare sulla sedia perchè non sono a casa mia!

Nel frattempo a casa mia si aspetta con ansia il giorno che mia sorella o mio cognato ci informino della nascita del mio primo nipotino!!!! Non vedo l'ora!!! Sono in fibrillazione da quando l'ho saputo 7 mesi fa!!!!


Beh, Buona serata!!! E bacioni!!!!





Back in the office, but not for long, and waiting for my collegues/friends to arrive, while others are still here working, because tonight we're going to celebrate (finally) one of them's birthday, that made her 40th birthday two weeks ago (but she doesn't show it!).

We're going out for dinner  in this place, but I have no idea about it, for now.

Anyway, I'll try to document it as much as I can, as for the night and the place.

I wanted to thank BisMamma for her comment! I'm so excited and I'm trying to not jump on the chair right now, because I'm not home!

In the mean time at my place we're patiently waiting for the day my sister or my brother in law will tell us about my first nephew's birth!!!! Can't wait for it!!! I'm excited since I've been told 7 months ago!!!


Well, have a nice evening and lots of kisses!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...