martedì 14 febbraio 2012

I HATE VALENTINE'S DAY!

Non ho mai amato particolarmente S. Valentino, in parte perchè sono quasi sempre stata single and in parte perchè non mi piace l'idea che ci sia un solo giorno per festeggiare l'amore. Se ami qualcuno dovresti festeggiare tutti i giorni, fare in  modo che ogni giorno sia speciale.


I've never loved that much Valentine's Day, in part because I've pretty much always been single and in part because I don't like the idea that this is the day to celebrate love. If you love someone you should celebrate it every day, make it special every day.


Per il momento ho passato la giornata con  il mio nipotino mentre mia sorella si stava facendo la ceretta! E questa sera la passero con Megan Hunt (BODY OF PROOF) e Castle e Becket (CASTLE)!!!

So far I've spent mine with my nephew while my sister was getting waxed! And for tonight there'll be only Megan Hunt (BODY OF PROOF) and Castle and Becket (CASTLE)!!!


   

 

Ad ogni modo, voglio augurare a tutti un felice SAN VALENTINO e per tutti i single come me... bè, non pensateci e pensate.... TU SEI ABBASTANZA!!!

Anyway, I want to wish everyone a HAPPY VALENTINE and for those single like me... well, don't think about it and remember.... YOU ARE ENOUGH!!!


P.S.: Sto preparando uno dei post riguardo ai giorni passati a Roma...

P.S.: I getting a post about the days spent in Rome ready...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...