giovedì 28 febbraio 2013

DIY Dishwashing Detergent

Sul canale Youtube di Hippy Witch ho trovato un tutorial per un detersivo per i piatti ecosostenibile e oggi ho voluto provarlo!

On Hippy Witch's Youtube channel I found a tutorial for a DIY Dishwashing Detergent and today I wanted to give it a try!

Ho usato: 100 ml di aceto bianco, 200 mg di sale e 3 limoni.
Bollisci i limoni e quando sono morbidi li devi tagliare e mettere nel mixer, dopo aggiungi l'aceto e il sale e...VOILA'! Potete conservarlo per almeno un mese, se lo conservi in frigo.

I used: 100 ml white vinegar, 200 mg salt and 3 lemons.
You boil the lemons and when they're squishy you cut them up and you mix them up, after that you put in the mix the vinegar and the salt and...VOILA'! You can preserve it for a month, if you keep it in the fridge.



L'altro giorno sono andata al centro commerciale con mia mamma e mia sorella e da KIKO abbiamo comprato due di questi rossetti...

The other day I went with my mom and my sister at the mall and at KIKO we bought two of these lipsticks...


e due di questi smalti in edizione limitata.

and two of these nailpolishes in limited edition.


Sto pensando di andare, più avanti, a prendere altri rossetti!!!! Vi farò vedere!!!

I'm thinking of going to get more lipsticks, later on!!!! I will show you!!!

Bacioni, Feddycake

XOXO Feddycake
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...