THINGS I'M OBSESSED WITH RIGHT NOW...

Ho scoperto un blog molto carino, Almost Makes Perfect, gestito da Molly. Crea cose molto carine, da ricreare, idee per la casa, wishlist e per il momento idee per il matrimonio, dato che sta per sposarsi!!

I found this cute blog, Almost Makes Perfect, managed by Molly. She created cute things, to recreate, ideas for home, wishlist and at the time ideas for weddings, since she's getting married soon!!

photo credits

Sin da quando ho comprato il mio Kindle paperwhite, una volta finito di leggere la serie Bloodlines, ho iniziato a rileggere la trilogia di Hunger Games e giusto ieri ho iniziato Mockingjay, perchè lo adoro e Jennifer Lawrence è la mia attrice preferita. Non è l'attrice preferita di tutti?!?

Ever since I've bought my Kindle paperwhite, once I finished reading the Bloodlines series, I started re-reading Hunger Games trilogy and I started just yesterday Mockingay, just because I love it and Jennifer Lawrence is my favourite actress. Isn't she everybody's fave actress?!?


photo credit
In questo momento sto guardando il concerto a Dublino di Ed Sheeran. E' fantastico, ha talento da morire, umile e sembra un ragazzo simpatico e fa della musica fantastica!

I'm watching Ed Sheeran's concert in Dublin. He's amazing, he's crazy talented, humble, seems like a nice guys and makes amazing music!

photo credit
Ho iniziato a vedere questa nuova serie, SALEM. Un solo consiglio: se poi avete gli incubi, non lo guardate di sera!!!

I started seeing the new series SALEM. Just an advice: if you get nightmare, don't watch it in the evening!!!
photo credit
Che cosa vi piace al momento?!!?

What are you into right now?!

POTETE SEGUIRMI QUI:

YOU CAN FOLLOW ME HERE: