YELLOW FLICKER BEAT

Non so cosa ne pensiate voi ma io AMO Lorde!!!

Ricordo ancora la prima volta che l'ho sentita: ero in macchina e stavo tornando a casa, ho acceso la radio e c'era questa voce fantastica che non riuscivo a mettere a fuoco. Un paio di giorni dopo ho scoperto che era la voce di questa sedicenne neo zelandese, con una maturità nei testi delle canzoni CHE SCRIVE LEI STESSA che non sembra quella di una ragazza della sua età!


I don't knwo what you think about Lorde but I LOVE her!!!

I still remember the first time I heard her voice: I was in the car and I was coming back home, I turned on the radio and there was this amazing I couldn't figure out. A couple of days later I found out it belonged to this sixteen years old girl from New Zealand, with a maturity in her lyrics THAT SHE WRITES that doesn't see the one you'd expect from a girl her age!

source
E come ormai saprete bene, amo HUNGER GAMES e quando ho visto che nelle canzoni del film CATCHING FIRE c'era una canzone di Lorde sono stata molto felice. E quando ho saputo che l'intera soundtrack list era nelle sue mani ho subito pensato che avrebbe fatto un lavoro fantastico.

Poi un paio di giorni fa ho scoperto che era già uscita la canzone scritta ed interpretata da lei per MOCKINGJAY parte 1 e già la conosco a memoria.

Poco fa ho trovato questa performance live di YELLO FLICKER BEAT e ho pensato che fosse una chicca da condividere con voi!!!

Sinceramente non vedo l'ora che faccia un concerto da queste parti!!! Ci andrò anche da sola se devo vederla!!!

Buona notte!!! Feddy



And as you well know, I love HUNGER GAMES and when I saw that one of the soundtracks from CATCHING FIRE was Lorde's I was actually really happy. And when I heard that the whole MOCKINGJAY pt. 1 soundtrack list was a Lorde's responsability I immediately knew she would have done an amazing work.

Then a couple of days ago I found out that the first song sang and written by her was already online I immediately downloaded it and I already know it by heart.

Then just half an hour ago I found this live performance of YELLOW FLICKER BEAT I thought it was something worth sharing with you!!!

I honestly can't wait for her to make a concert somewhere near me!!! Ill go by myself if I'll have to!!

Good night!!! Feddy







POTETE SEGUIRMI QUI:

YOU CAN FOLLOW ME HERE: