giovedì 16 luglio 2015

HAMBURGER NIGHT!

Nel paese dove abita mia sorella, ogni mercoledì sera c'è la notte bianca, con musica, giostre per i bimbi e cose del genere, così abbiamo prenotato nel locale dellla cugina di mio cognato e marito, Pasticceria Cordero, e siamo andati per l'HAMBURGERATA!

In the city where my sister lives, every wednesday night everything still open, there music, carousels for the kids and such, so we booked at this cute place my brother-in-law's cousin owns with her husband, Pasticceria Cordero, and went for the HAMBURGER NIGHT!





Era davvero molto buono, carne di prima qualità, pane fatto da loro, ingredienti a scelta (tra alcuni, ovviamente). Io l'ho preso con lattuga, pomodori, cipolla, bacon e formaggio silano. Era buonissimo! Credo di aver inghiottito il panino in 2 secondi netti!!!

It was really good, first quality meat, homemade bread, choice ingredients ( between some, of course). I got it with lettuce, tomato, onion, bacon and silano cheese. So good!
I think I inhaled it in 2 seconds!!!





Poi mio nipote ha voluto salire sulla giostra "calcinculo" e sinceramente non mi aspettavo che vincesse il secondo giro! Se volete sentire tutto il mio entusiasmo, ecco qui sotto il video!!

Then my nephew wanted to get onto the carousel and, actually, I didn't expect him to win a second turn on it! If you want to hear all my excitment, you can find the video down below!!




Guardate quanto è felice! Che carino! Gli voglio un sacco di bene!!!

Look how happy he is! So cute! I love him!!! 










Baci, Feddy

XOXO, Feddy

POTETE SEGUIRMI ANCHE QUI:
YOU CAN FOLLOW ME HERE TOO: 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...