MR WONDERFUL AGENDA 2016-2017

Ciao a tutti!
Oggi voglio condividere con voi la mia nuova agenda,
la settimanale grande di Mr Wonderful!!! Yay!!!

Hi everyone!
Today I wanted to share with you my new agenda, 
the big weekly Mr Wonderful!!! Yay!!


Ho scelto il formato settimanale perchè non scrivo gli impegni che mi
occuperanno la giornata, ma scrivo DOPO una giornata, perchè non ho
tempo per organizzare niente purtroppo. E ho deciso di prendere questo
formato A4 perchè pensavo sarebbe stato meglio per me. 
Vedremo come mi troverò quest'anno, sia con la Mr Wonderful che con questo 
formato e poi per l'anno prossimo si vedrà! 
D'altronde c'è tempo, l'ho appena iniziata!!!! 
Siete pronti per mille mila foto?!? VIA!

I chose this weekly format because I don't write the engagments I'll have 
during the day, but I write AFTER the day has passed, because I don't 
have time to organize anything. And I chose to get the A4 format because I 
thought it would have been better for me.
I'll see how I like it this year, both with the Mr Wonderful agenda and with 
this format and for next year we'll see! 
After all there's time, I just started it!!!!
Are you ready for thousands of picture?!? GO!

























































E voi avete un'agenda? Se sì di che genere? E se avete preso anche voi 
l'agenda Mr Wonderful fatemi sapere come vi trovate!!! 
Baci, Feddy

Do you have an agenda/planner? If so, what kind? And if you got
the Mr Wonderful one let me know who you like it!!!
XOXO, Feddy

POTETE SEGUIRMI ANCHE QUI:
YOU CAN FOLLOW ME HERE TOO: 

FACEBOOK    TWITTER    INSTAGRAM   SNAPCHAT